3 Poker Stars Ladbrokes poker $600 100% - Recensie
4 Party Poker Party Poker $500 100% PPBC Recensie

RedKings Red Kings Poker
Bonus: 500% up to $1000
  • iPoker Netwerk
  • Speciale Welkomstbonus
  • Meerdere Betalingsmogelijkheden, inclusief iDEAL, Moneybookers, Neteller, Credit Card en meer.

De top pokersite van het Ongame netwerk is ongetwijfeld RedKings. Ze hebben de beste promoties en hebben met enige regelmaat een speciale promotie voor de Nederlandse pokerspeler. Pokerspelers die via Pokeren.net RedKings Poker downloaden kunnen de speciale bonuscode "POKERPRO" gebruiken. Je komt dan in aanmerking voor de beste welkomstbonus. Je kunt dan bij een storting van $200 proberen $1000 vrij te spelen.

Poker Reviews

Er is in de poker industrie ontzettend veel concurrentie van pokersites die allemaal de absolute nummer één willen zijn. In deze concurrentie strijd is het meest belangrijke aspect, dat alle sites opgemerkt willen worden tussen al deze pokersites. Met andere woorden; iedereen wil op zijn manier onderscheidend zijn. Voor spelers is deze heftige concurrentiestrijd natuurlijk erg interessant.

Eén van de strategieën die vele online poker sites gebruiken, is om bijvoorbeeld gratis geld in een spelers account te storten zodra een speler eenmaal geld heeft gestort. Je krijgt dus al direct een bepaald bedrag cadeau, wanneer je jezelf hebt ingeschreven voor een bepaalde pokersite. Je kunt hiermee direct aan de slag en zodoende proberen om dit bedrag verder uit te breiden.

Verschil tussen de pokersites

Bepaalde sites zullen jouw account bijvullen met bijvoorbeeld €50,-, terwijl andere poker sites jouw account met wel €500,- of meer zullen bijvullen. Het is dus erg verstandig dat je eerst goed rond kijkt en onderzoekt wie de beste deal voor jou heeft. Laat dit niet de enige afweging zijn bij de keuze van een bepaalde site. Het is namelijk erg belangrijk dat je goed in de gaten houdt hoe betrouwbaar en veilig een bepaalde site is.

Hiervoor kun je natuurlijk ook op internet veel informatie lezen. Je zit er namelijk niet op te wachten om zomaar je bankgegevens en overige vertrouwelijke informatie aan iemand te geven. Je moet hier ten alle tijde erg zorgvuldig en secuur mee omgaan.

Lees poker recensies

Bepaalde mensen zijn ontzettend terughoudend als het gaat om het spelen van online poker. De reden hiervoor is dat ze bang zijn om hun eigen geld op het spel te zetten, terwijl ze het spel beginnen te leren. Natuurlijk kun je op bepaalde tafels gratis online spelen, maar toch zul je hier niet dezelfde speelstijl ervaren als hoe er op tafels wordt gespeeld waar het om echt geld gaat.

De enige manier om dit gevoel te kunnen ervaren, is door zelf op dit soort tafels te gaan spelen. Gelukkig voor jou zijn er vele manieren om gratis te spelen en op deze manier ervaring op te doen in het spel, zoals dat er op de echte tafels aan toe gaat.